.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی: امنیت کشور مدیون مدیریت حکیمانه رهبری است

خطیب جمعه ساری گفت: امنیت امروز کشور مدیون مدیریت حکیمانه رهبری است.

آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: مقام معظم رهبری پس از سی و یک سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی توانسته با مدیریت اصولی خود تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمن فائق آید.
وی خاطر نشان کرد: آسایش، رفاه، امنیت و پیشرفت های روزافزون جامعه اسلامی ایران به مدد یاری و دعای خیر رهبری عظیم الشان جهان اسلام بوده است.

نماینده مردم مازندر ان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه علمای حوزه و دانشگاه نیز باید اندیشه های امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری را همواره در دروس خود بررسی و تبیین کنند تصریح کرد: دشمن زبون با حضور هوشمندانه مقام معظم رهبری هیچگاه جرات رخنه و تخریب را در کشور ایران به خود نخواهد داد.

طبرسی در ادامه سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی نیز نقش اساسی در سرنگونی رژیم ستمشاهی پهلوی داشته و عزت امروز ایران اسلامی مدیون رهبری های این پیر فرزانه است.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت و همدلی بین آحاد، شخصیت ها و گروه های سیاسی در برهه کنونی ضروری است، اظهار امیدواری کرد: حضور مردم، شخصیتها، گروه های سیاسی و انقلابی در مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب پرشورتر از گذشته باشد.

امام جمعه ساری در ادامه خواستار حضور پرشورتر مردم در برنامه های گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بیانیه تهران بسیاری از کشورهای مختلف را مبهوت کرده است، افزود: دشمن با تمام قوای سرد و گرم می خواهد انرژی صلح آمیز هسته ای را از ملت ایران سلب که کور خوانده است.

وی همچنین با اشاره به موضع گیری مناسب رئیس جمهوری در کرمان درمورد برخورد دوجانبه و مبهم روسیه پس از بیانیه تهران افزود: روسیه نباید از همسایگی و محبت ایران سوء استفاده کند.

طبرسی تاکید کرد: ملت ایران خود را وابسته به هیچ کشوری ندانسته و تنها با تکیه بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توفیقات روزافزونی را در کشور به ارمغان می آورد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.